שנה לפטירת רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל • ראיון וידאו מיוחד

    אסתי חדד Comments Off on שנה לפטירת רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל • ראיון וידאו מיוחד
    12:16
    16.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on לוין תקף: "הכל הפוך"; ישיבה סוערת בוועדת השרים על חוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש קדוש, מורם מעם, צדיק ופרוש, ניתן לכנות את רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל בעשות כינויים וכולם ימצאו נכונים ומתאימים. הרב שלא יצא מביתו עשרות שנים למעט פעמים בודדות כי האמין שחובתו של הרב היא לשמור על עיניו, הפך לאגדה ולמיתוס בעיני חסידיו ובעיני כלל הציבור עם פטירתו הפתאומית.

    שנה מאז שעזב אותנו, אנו מגישים ראיון עם הרב שלום אזולאי, בנו של הדיין הגאון רבי עמרם אזולאי זצ"ל המספר על היכרותו עם רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל.

    בתחילת היכרותי עם רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל, טרם היכרתי את אווירת הקדושה שאפפה את כל באי ביתו.  הייתי בחור צעיר שלמד בישיבה ספרדית והיה רחוק מהאדמו"רות כרחוק מזרח ממערב.

    עם הצטרפותי לארגון לקירוב, הגעתי לביתו ונכנסתי אל חדרו בקלילות וללא תחושת קדושה כלשהי, עוד בטרם פתחתי את פי, סימן רבי אלעזר באצבעו והוציא אותי מהחדר עוד בטרם פתחתי את פי. נפגעתי עד עמקי נשמתי והחלטתי שאינני חוזר אליו לעולם.

    לאחר כחודש, התגלתה מחלה קשה אצל אחד מבני ביתי, פניתי להתייעץ עם רבי פנחס כהן זצ"ל. רבי פנחס, שהיה מבאי ביתו של רבי אלעזר אמר לי מיד, כי הוא נכנס אל רבי אלעזר לשאול אותו. לאחר שיצא התקשר אלי ואמר, הרב אמר שזה שום דבר, אל תדאג. סירבתי להאמין שמבאר שבע הרחוקה עינו רואה יותר מעיני המחזיקות את הצילום. מכיוון שסירבתי להאמין, נכנס רבי פנחס שוב ושאל את הרב, שענה הוא יכול ללכת לרופא לבדוק אבל שידע לו שאין כלום. ובאמת, הגענו אל הרופא, אך בבדיקה ראשונה ושניה לא הצליח לקבל תשובה ברורה.

    הגעתי אל רבי אלעזר, שבור לב ודואג ושאלתי אותו מה לעשות, רבי אלעזר אמר לי לעשות ניתוח ולחזור בתוך עשרה ימים לבשר לו בשורות טובות. ניגשנו לעשות את הניתוח ובסיום הניתוח הודיעו לי כי יקח עשרים ימים לקבל תשובה.

    לאחר עשרה ימים, יצרתי קשר עם בית החולים וביקשתי לבדוק האם ישנה תוצאה, האחות עימה דיברתי סירבה אפילו לבדוק וטענה כי לפני פרק הזמן שהוגדר אין סיכוי לתשובה. לאחר בקשות ותחנונים היא הסכימה לבדוק, ומצאה שהתשובה חזרה, והיא תקינה.

    כך נפגשתי עם רבי אלעזר והכרתי ביכולותיו ועיניו הצופות מבאר שבע לכל קצווי העולם.

    צפו בראיון המלא עם הרב שלום אזולאי:

    צולם והופק על ידי ישראל1 הפקות fm ואלעד שבר מדיה.



    0 תגובות